Rettigheter

Alle immaterielle rettigheter (inklusive opphavsrettigheter, varemerker og patenter) til nettstedet og dets innhold, herunder tekst, bilder, figurer og tallmateriale tilhører MNBS. Med mindre MNBS gir uttrykkelig tillatelse, er det ikke tillatt å bruke nettstedet eller dets innhold til kommersielle formål, inkludert publiseringer, reproduksjoner og lagring av deler av eller hele siden.

Ansvarsbegrensning

Eieren av mnbaatskole.no eller artikkelforfatterne påtar seg intet ansvar for feil i tekstene. Det kan ikke reises krav på grunnlag av følger av eventuelle feil. Tekstene er kun av informativ art. Formålet med tekstene er å danne grunnlag for en oversikt over de mange muligheter innen økonomiske løsninger som MNBS kan tilby.
Mnbaatskole.no inneholder lenker til andre nettsteder. MNBS tar ikke ansvar for innhold, informasjon, funksjonalitet, materiale, tjenester osv. på andre nettsteder som har lenker til eller på MNBS sitt nettsted.
Bruk av informasjon på nettsiden er brukerens eget ansvar. MNBS kan ikke holdes ansvarlig for hverken direkte eller indirekte kostnad, tap, skade eller påstander som kan oppstå ved bruk av nettsiden.